środa, 3 czerwca 2020

04.05.2020r. CZWARTEK



Dzień dobry:)






EDUKACJA POLONISTYCZNA

Temat lekcji: ,,Rz" w nazwach zawodów.

1. Przepisz poniższą informację do zeszytu.



2. Otwórz podręcznik  na stronie 36 i 37.
2. Wykonaj ćwiczenie 6 i 7 ze strony 49.



EDUKACJA MATEMATYCZNA

Temat lekcji: Dodaję i odejmuję w zakresie 100.

1. Otwórz ćwiczenia z matematyki na stronie 63.



SPRAWDŹ ZADANIA



EDUKACJA MUZYCZNA

1. Naucz się śpiewać piosenki ,, Co powie tata"
    Pamiętaj! 23 czerwca obchodzimy DZIEŃ OJCA.

Tekst piosenki

Dlaczego biedronka jest mała?
Czy może być morze bez dna?
Czy każda królewna ma pałac?
I czy on jest ze szkła?
Dlaczego raz jestem nieśmiała?
A potem to brykam aż wstyd?

Co powie Tata? Co powie Tata?
Co Tata mi powie, co na to odpowie mi dziś?
Co powie Tata? Co powie Tata?
Czy znów się wykręci czy dziecko zniechęci - nie!

Skąd wzięły się mrówki w słoiku?
Czy lepiej mieć kota czy psa?
Dlaczego wciąż mówią bądźˇ cicho?
Przecież głos mam i ja.
Czy można pokochać ślimaka?
Skąd wzięły się burze i mgły?

Co powie Tata? Co powie Tata?
Co Tata mi powie, co na to odpowie mi dziś?
Co powie Tata? Co powie Tata?
Czy znów się wykręci, czy dziecko zniechęci?
On śpi!
On śpi!
On śpi! 


LINK do piosenki: https://www.bing.com/videos/search?q=co+powie+tata&docid=607990167103012908&mid=21CF39E54B27E34D18E721CF39E54B27E34D18E7&view=detail&FORM=VIRE

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz